Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

Článok I.

Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Juraj Ďurčo HAD TRADE, M.R.Štefánika 48/21, Bánovce nad Bebravou.
  2. Predávajúcim je Juraj Ďurčo HAD TRADE, M.R.Štefánika 48/21, Bánovce nad Bebravou.
  3. Dodávateľom služieb ponúkaných v e-shope www.zazitonazivo.sk je Juraj Ďurčo HAD TRADE, M.R.Štefánika 48/21, Bánovce nad Bebravou.
  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril rezerváciu. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  6. Službou je kompletná ponuka možnosti zadania rezervácie na vykonanie nákupu lístkov zverejnená na stránke predávajúceho.
  7. Rezervácia vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom na obstaranie lístkov (služieb) kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Objednávka vzniká zaplatením za vstupenky.
  8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.

Článok II.

Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné. Nie sme platitelia DPH.
  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

Článok III.

Objednávka a rezervácia vstupeniek

  1. Rezervácia vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednané služby.
  2. Kupujúci zaslaním rezervácie súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda rezervácia je však pre kupujúceho nezáväzná.
  3. Potvrdením rezervácie zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie lístku.
  4. Kupujúcemu je po vytvorení rezervácie v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením v zmysle ods. 3. tohto článku.
  5. Kupujúci zaplatením rezervácie súhlasí so vznikom kúpnej zmluvy, ktorá sa stáva pre obe zmluvné strany záväznou.
  6. V prípade ak predávajúci nie je schopný dodať lístok na rezervovaný športový zápas, informuje o tom kupujúceho do 5 hodín od kedy sa o tejto skutočnosti dozvedel. V prípade ak vznikla objednávka, je predávajúci povinný vrátiť zaplatené plnenie do 5 pracovných dní kupujúcemu v plnej výške.

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovným spôsobom:
    1. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet,
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Po odoslaní elektronickej objednávky je kupujúci kontaktovaný predajcom, najneskôr do 24 hodín, pričom predávajúci potvrdí telefonicky alebo e-mailom cenu a zašle kupujúcemu faktúru, ktorá obsahuje všetky údaje k platbe za vstupenky.

Článok V.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak kupujúci neuhradí v lehote splatnosti faktúru, predávajúci automaticky zruší predmetnú objednávku, v prípade ak sa s kupujúcim nedohodnú inak a všetky vzťahy sa týmto rušia.
  3. Spolu so vstupenkou je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad) ako je i zaslaná na mail.
  4. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
  5. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
  1. a.     Slovenskej pošty.
  2. b.     kuriérom s doručením vstupenky na mieste.

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo prostredníctvom platobných brán si za dopravné účtujeme:
    1. pri doprave Slovenskou poštou s doručením do 2 pracovných dní je doručenie vstupenky ZDARMA.
  2. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
  3. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
  4. Orgánom dozoru je: Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, e-mail: tn@soi.sk.
  5. Väčšina lístkov sa doručuje priamo na miesto konania športového podujatia. Predávajúci za týmto účelom poskytne kupujúcemu všetky informácie vo forme e-mailovej správy ako aj kontaktné telefónne číslo na osobu, ktorá na mieste odovzdá vstupenky.

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednanú službu má kupujúci právo do 2 hodín od vykonania úhrady za službu.

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf).
  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
  8. V zmysle ust. 7. ods. 6 písm. a) Zákona č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy pri službách, ak bol výslovne poučený, že vyslovením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom dodaní služby.

UPOZORNENIE

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že zaplatením za vstupenku, Vám dodávame službu pri ktorej nie je možné uplatniť odstúpenie od zmluvy po jej úhrade a márnom uplynutí dvoch hodín od vykonania úhrady.

Článok X.

Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
  2. Kupujúci je povinný:
    1. prevziať objednanú vstupenku,
    2. zaplatiť za vstupenku dohodnutú odplatu predávajúcemu,
  3. Predávajúci je povinný:
    1. dodať zákazníkovi vstupenku v požadovanom množstve a v dohodnutej cene,
    2. spolu so vstupenkou alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru.

Článok XI.

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.
  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
  5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostných opatreniach.

Článok XII.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. apríla 2016.

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

  1. V prípade ak vstupenka vykazuje vady, je ju potrebné reklamovať pri prevzatí alebo písomne u predávajúceho.
  2. V prípade reklamácie na mieste pri prevzatí, bude táto reklamácia vybavená bezodkladne povereným pracovníkom a bude kupujúcemu ponúknuté náhradné riešenie.
  3. Prevádzkovateľ nezodpovedá za usporiadateľa športového podujatia ani za podujatie a zmluvný vzťah medzi kupujúcim je uzatvorený priamo s usporiadateľom.
  4. Kupujúci je povinný dodržiavať pokyny usporiadateľa a jeho prevádzkový poriadok. V prípade porušenia povinností vyplývajúcich z prevádzkového poriadku alebo pokynov usporiadateľa môže byť kupujúcemu neumožnený vstup na podujatie (napr. má pri sebe zakázané predmety) alebo môže byť požiadaný aby opustil športové zariadenie pre porušenie poriadku. V takom prípade nemá kupujúci právo na vrátenie platby za vstupenku.
  5. V prípade ak bolo športové podujatie zrušené, má kupujúci právo na náhradu za vstupenku, pričom informuje o tejto skutočnosti predávajúceho a ten s ním dohodne všetky podrobnosti.
  6. Ak sa zruší športové podujatie o ktorom sa dozvie predávajúci skôr, je povinný to bezodkladne oznámiť kupujúcemu a vrátiť mu zaplatené peňažné prostriedky za vstupenky a to do 14 dní odo dňa zrušenia podujatia.
  7. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  8. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
  9. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma alebo má právo na výmenu za novú.
  10. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
  11. Kontakt Juraj Ďurčo HAD TRADE, M.R.Štefánika 48/21, Bánovce nad Bebravou, e-mail: info@zazitonazivo.sk.
  • Miesta pri sebe

    AJ PRI VAČŠEJ SKUPINE NIKTO NEBUDE SEDIEŤ SÁM!

  • Garancia doručenia

    VSTUPENKY VÁM VŽDY GARANTUJEME A VAŠU ZAPLATENÚ OBJEDNÁVKU NIKDY NESTORNUJEME!

  • Overené fanúšikmi

    SME 8 ROKOV NA TRHU A VSTUPENKY SME OBSTARALI UŽ TISÍCOM FANÚŠIKOV!

BLOG

  • Pre klientov, ktorí majú u nás zakúpené vstupenky !

    Vážená fanúšička, /-šik. Mrzí nás to, ale vyzerá to tak, že vírus Covid-19 pochová všetky zostávajúce zápasy sezóny 2019/2020. Vy ktorí máte u nás zakúpené vstupenky na niektorý zo zápasov, sa nemusíte báť o svoje peniaze. Vážnu a neľahkú situáciu sledujeme a pristupujeme k nej maximálne zodpovedne. Potom, ako budú zápasy oficiálne potvrdené ako zrušené, […]

  • Tim Howard bude opäť chytať !

    Americký gólman ukončil kariéru, iba v októbri minulého roka a už ide naspať do brány. Plánuje chytať v druhej najvyššej zámorskej súťaži USL za Memphis 901 FC, ktorého je spolumajiteľom. ´´Moja posadnutosť futbalom je teraz ešte väčšia , ako počas kariéry. Poháňa ma túžba víťaziť. Milujem hrať a súťažiť.´´nechal sa počuť  golmán, ktorý počas svojej […]

  • Rekordér červených kariet Sergio Ramos !

    V stredajšom zápase Ligy Majstrov Real Madrid vs Manchester City (1:2) sa po červenej karte musel z ihriska porúčať kapitán bieleho baletu Sergio Ramos. Bola to jeho 26. červená karta v kariére, čím vytvoril absolutný rekord v tejto štatistike. Zároveň to bola jeho štvrtá červená karta v zápasoch ChampionsLeague, čím sa pridal na čelo tejto […]

  • Z Barcelony hlásia škandál !

    Klub FC Barcelona platil firme I3 Ventures peniaze zato, aby na sociálnych sieťach pomocou falošných a fiktívnych účtov zabezpečovala  diskreditáciu vybraných ľudí v klube, ktorí sa momentálne búria proti vedeniu klubu. Medzi tieto osoby patrí napr. Lionel Messi,  bývalý kouč Pepe Guardiola, alebo Gerrard Pique. Prezident klubu Josep María Bartomeu sa bráni a tvrdí , […]

  • Napätie v Barcelone?

    Potom, ako športový riaditeľ FC Barcelona Eric Abidal skritizoval niektorých hráčov, že sa pod vedením bývalého coacha Ernesta Valverdeho dostatočne nesnažili, sa na oplátku jemu ušla kritika od najvačšej hviezdy ´´blaugranas´´ Lionela Messiho. Na Messiho strane sú aj služobne najstarší hráči Sergio Busquets, Gerardo Piqué a Sergi Roberto. Bývalý hráč Barcelony Francisco Jose Carrasco dokonca […]

  • Ďaľším klubom potrestaným za rasizmus, bude Espanyol Barcelona !

    Čiastočné uzavretie štadióna Espanyolu Barcelona, žiada vedenie španielskej La ligy potom, ako niektorí neslušní fanúšikovia v zápase proti Atleticu Bilbao, pokrikovali na hosťujúceho útočníka tmavej pleti Iňakiho Williamsa. Hráč narodený v Bilbau ghanským prisťahovalcom tvrdí, že ho počas zápasu priznivci domácich viackrát napadli slovami, ktoré nechce nikto počuť. Predstavitelia La ligy prisľúbili, že urobia všetko […]

  • Prianie Franka Lampárda !

    Po tom, ako sa v utorkovom zápase proti Arsenalu  zranil útočník FC Chelsea Tammy Abraham, sa tréner Frank Lampard nechal počuť, že si praje, aby počas januárového prestupového obdobia prišiel do mužstva kvalitný útočník. ´´Trpíme na nepremieňanie šancí, sme asi najhorší tím v celej lige v tejto činnosti.´´  povedal niekdajší hráč The Blues. V zápase […]

  • Ondrej Duda sa teší na hosťovanie v Norwich City !

    Potom, ako Ondrej Duda nedostával veľa príležitostí od nového trénera Herthy Berlín Jurgena Klinsmanna, tak sa na hosťovanie v tíme Norwich City veľmi teší.  ´´ Verím, že budem hrávať´´ povedal slovenský reprezentant. Tím Norwich City je momentálne na poslednom mieste v anglickej premierleague a Ondrej Duda dúfa, že postupne začnú zbierať viac bodov a tímu […]

  • Ibrahimovič naspäť na San Siró !

    38 ročný Zlatan Ibrahimovič tvrdí, že mal viac ponúk na prestup, ako pred 10 timi rokmi. Je pripravený dokázať, že je stále schopný konkurovať hráčom z najlepších európskych súťaží. Po dvoch rokoch strávených za mlákou v Major League Soccer, chce Ibrahimovič nadviazať na úspešné pôsobenie v Serii A z minulosti. ´´Do Milána neprichádzam iba preto, […]

  • Gennaro Gattuso sa stal novým trénerom SSC Neapol !

    Novým trénerom SSC NEapol sa dnes stal Gennaro Gattuso, bývalý majster sveta z roku 2006 s talianskou reprezentáciou. Nahradí tak doterajšieho kormidelníka Carla Ancelottiho, ktorého si veľmi váži a vyjadril sa o ňom ako o druhom otcovi. ´´Vždy stál pri mne a podporoval ma´´ Vyhlásil Gattuso.

ATMOSFÉRA KTORÚ ZAŽIJETE LEN NAŽIVO

Zabezpečíme Vám vstupenky na zápasy anglickej, španielskej, nemeckej, talianskej, francúzkej, europskej ligy, ligy majstrov, alebo prehliadku štadiónov.

image

NAŠI KLIENTI NA FOTKÁCH #ZAZITONAZIVO


Nezmeškajte žiadnu výhodnú ponuku

Odoslaním súhlasite so spracovaním osobných údajov.